GALÉRIÁKNAK

TANÁCSADÁS ÉS MEGOLDÁSSZÁLLÍTÁS

Szeretnéd egy kicsit rendezettebben látni a galériád pénzügyeit, és mindezt nem a könyvelőd, hanem egy külső gazdasági szakértő szemével, aki úgy néz arra, mint egy tulajdonos, csak kiiktatja az érzelmeket?

Úgy gondoljuk, ez még akkor is hasznos, ha egyébként minden jól megy, és nagy számban sikerül eladnod a műalkotásokat. Egy külső szem még ilyen esetben is észre vehet olyan tételeket, amelyek alapos átgondolásával a profit tovább növelhető. Van olyan eset is, amikor nem megy minden tökéletesen, amikor Te is tudod, hogy változtatnod kellene, de nem vagy biztos az első lépésekben. Ehhez vagyunk itt mi, segítünk. Ahhoz, hogy a munkánk eredményes legyen, természetesen Rád, a Te idődre is szükség van, de meglátod, megéri! Mindez megoldható egy nagyobb volumenű, 2-3 hónapos projekt keretében, de arra is lehetőség van, hogy csak 3-4 órás konzultációnkat vedd igény.

MARKETING , KOMMUNIKÁCIÓS ÉS CRM ESZKÖZÖK

Az eszközök sokasága elriaszt, valamint szeretnél biztos lépésekkel haladni a virtuális sztrádán, hogy galériád, projekted még sikeresebb és közismertebb legyen?

Közös munkával összeállítjuk azt a marketing stratégiát, amivel leginkább tudsz azonosulni, és látod benne céljaid megvalósulását. Javaslatot teszünk az eszközökre és azok megvalósításának menetére, előzetes költségvetést állítunk össze. (*CRM = ügyfélkapcsolat-kezelés, angolul: Customer Relationship Management

ARCULATÉPÍTÉS, VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ

Ahhoz, hogy mindenki számára érthető legyen, hogy mivel foglalkozol, hogy mit szeretnél magadból, illetve a portfóliódból megmutatni, elengedhetetlen a jó megjelenés, a jó arculat. Tudatosan felépített vizuális kommunikációddal hatékonyabbá teheted azt, amivel éppen foglalkozol – legyél művész vagy gyűjtő. Mi ebben segítünk az első lépéstől az utolsóig. Többféle csomagajánlatunkból is választhatsz, de szívesen adunk személyre szabott ajánlatot is.

Kisarculat, tartalmazza: logo+névjegy+boríték+levélpapír+e-aláírás sablon

  • Nagyarculat, tartalmazza: logo+névjegy+boríték+levélpapír+e-aláírás+bélyegző, arculati kézikönyv. Arculati elemek szükség szerinti felhasználása, legyen az weboldal, promóciós termék, csomagolás, öltözék stb.

ÜGYFÉLKEZELÉS, CRM, STRATÉGIAI TERVEZÉS

Segítünk, hogy olyan technológiai, digitális megoldásokat válassz, amelyekkel egyszerűen tudod kezelni és rendszerezni ügyfeleid, partnereid igényeit, adatait. Ezzel is biztosítod számukra az exkluzivitás érzését, és garantálod a maximális ügyfél-elégedettséget. Egy megfelelő eszköz nemcsak gyors, pontos visszajelzést ad, hanem a statisztikákon, trendeken keresztül segít a tudatos stratégiai tervezésben – legyen szó gazdasági, marketing vagy éppen szervezet kérdésekről.

ESEMÉNYMARKETING

Épp elég összehangolnod a kurátort, a művészt, a műgyűjtőket és már nem jut időd a műtárgyszállítókkal, a fotósokkal, a catering céggel, a sajtóval, a vendégekkel és még ki tudja mennyi minden mással is foglalkozni?

Ekkor számíthatsz ránk, szolgáltatásunk keretében segítünk megszervezni a kiállítást, megnyitót, sajtókommunikációt, a VIP Partyt a tervezéstől a lebontásig, sőt még tovább is. Támogatunk, hogy Neked, mint „galériásnak” csak az igazán lényeges dolgokkal kelljen foglalkoznod.

Címszavakban:

  • az eseménymarketing első lépése egyeztetni a célt – segítünk, hogy a célodnak, célcsoportodnak legmegfelelőbb formát válaszd
    • party – koktél-, vagy állófogadás,
    • gálavacsora – tányérszervíz vagy svédasztalos ételkínálás
    • workshop stb.
  • esemény arculatának kialakítása
  • költségvetés összeállítsa
  • beszállítók (helyszín-ha kell; vendéglátás; technika, dekoráció stb.) leszervezése
  • meghívás, online regisztrációkezelés
  • lebonyolítás – esemény HR biztosítása (szervező, hostess, pincér, ruhatáros, fotós, videós, fellépő stb.)
  • esemény lezárás – follow up
  • sajtókommunikáció

Az, hogy milyen szolgáltatáscsomagot vennél igénybe, tőled függ. A szolgáltatásaink tetszőlegesen választhatók. Felmerülhet a kérdés, hogy az eseménymarketing miben több mint a rendezvényszervezés. A definícióval bizonyára nem okozunk nagy meglepetést, de ha komplexen, a többi marketing területtel összehangoltan végzed az eseményeidnek a tervezését, szervezését, lekövetését, az eredményen meg fogsz lepődni. Ebből már érezhető, az eseménymarketing azt jelenti, hogy bármely rendezvényed összhangba kerül a többi marketing eszközzel, tudatosan képviseli az integrált marketing és kommunikációs stratégiádat