CÉGEKNEK

MŰTÁRGYBÉRLÉS, A MŰTÁRGY BESZERZÉS ALTERNATÍV ÚTJA

Kiállítás az irodában?

Igen. A kellemes, exkluzív tér érzése mellett, a kihelyezett műtárgyak az iroda presztízsét is növelik. Nemzetközileg megfigyelhető trend, hogy az elmúlt 1-2 évben az irodát bérlők szempontrendszere megváltozott. A Z és Y generáció igénye, hogy a munkakörnyezet adjon kellő kreatív energiát a munkavégzéshez. Ezért az irodák kialakításánál a „well-being” érzet megteremtése lett a központi cél. Egy jól megválasztott kortárs műtárgy maradandó értéket képvisel, a kreatív energiákat erősíti, inspirációt ad, új nézőpontot kínál fel egy adott helyzet, probléma értelmezésére. Valamint a kultúra területén tett társadalmi szerepvállalás megkülönbözteti, kiemeli a céget (irodát) a tömegből, a bérlők, munkavállalók elköteleződését növeli, az ügyfelek elismerését kiváltja. A kortárs képzőművészet támogatása fontos szerepet kaphat a cég CSR, valamint PR és kommunikációs stratégiájában, mert erősíti a cég pozícióját az üzleti szférában, innovatív, erőteljes képet festve az irodáról.

A fotó forrása: https://www.facebook.com/kalman.maklary.7/